torsdag 12 april 2007

Längtar efter vårsolen!

Imorgon fredag bär det av till stugan igen. Nu får jag inte glömma ta med mig krattan (den förra hade gjort sitt). Ska titta efter vårtecken i trädgården. Fint väder har det lovats också, så jag ser fram emot en fika i solen (men det blir självklart mest takarbete) Tyvärr är en stor del av trädgården uppgrävd pga nya vattenledningen, men nån plätt att slå sig ner på hittar man nog.



Jag tog ett gammalt tråg som blombänk. Nu är det bara att vänta på att pelargonerna börjar blomma...


Del av trädgården, som den såg ut innan grävning.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilket underbart litet torp ni har, själv har jag "bara" ett hus men jag försöker ordna till både ute och inne så det känns "torpigt" även där. Njuter av dina härliga bilder o berättelser i stället.